Wednesday 10 August 2011

Lucky Draw..!! Sew Fabby


Hari ni saya nak join Lucky Draw anjuran sewfabby's . Antara syarat nak sertainya:

1. Kena jadi sewfabby's fan.....ok set

2.Kena bagi komen, handmade Sewfabby~*  apa yg paling diminati beserta dgn sebabnya... @ apa yg nak saya minta  Miss azzah jahitkan utk saya... 

Mmmmmm, kalo saya lebih meminati linen tote bag @ Cute tote

Sebab Pertama:-
beg ni unik coz materialnya kombinasi dari kain line dan applique bentuk 'LOVE' sebagai penyeri beg ni...
 
Sebab Ke-2:- 
Cute tote bag  istimewa  coz ianya 100% handmade dan kelazimannya pembuatan beg handmade ini disertai dgn kasih sayang pembuatnya.....coz kualiti dan kepuasan pelanggan perlu diutamakan....
 
Sebab Ke-3:-
sebab ke-3????....sebab sayaamat meminati baranagn handmade terutamanya 
Handmade Bag

Ok la....that's all dari saya ...TQ


No comments:

Post a Comment