Sunday 10 July 2011

3rd cum 2nd Giveaway - the creative cocoon, and D'Amani Cottontherapy

 Kali ni saya nak join GA kawan crafter saya di FB - the creative cocoon, a.k.a little-iro-iro.

antara syarat-syarat pernyertaan Ga ni adalah seperti berikut:-
 
DURATION: 4-17 July, 2011
Prerequisites:
to participate, please:
a) follow for the creative cocoon,  and D'Amani Cottontherapy (if you haven't) 
- dah jadi follower both blog

b) like us/become our friend at our facebook pages (if you haven't)
- dah like & friend 
 
c) let us know "what's your opinion about handmade items?"


- Pendapat saya tentang HANDMADE :-

 Pada pendapat saya handmade merupakan 100% hasil tangan yang dihasilkan dengan design tersendiri dan mengikut kekreatifan seseorang serta dengan perasaan kasih sayang pembuatnya. 

Selalunya handmade mempunyai nilai keistimewaan dan jarang berada di pasaran secara berleluasa kerana produk handmade lazimnya ditempah oleh penggemar handmade sahaja mengikut kemahuan rekaan masing-masing.

Handmade dihasilkan dengan penuh ketelitian dan 'telatin' kerana matlamat utama dalam penghasilan handmade adalah kualiti dan kehalusan jahitan yang dipamerkan pada handmade tersebut dan bukan bersandarkan kepada keuntungan semata-mata. Apa yang penting ialah kualiti hasil kerja yang dihasilkan selari dengan kehendak pembeli @ peminat handmade tersebut. 

i LOVE handmade

d) leave your comment here with the link of your blog entry about this giveaway, or you can do that at the D'Amani Cottoctherapy's website; you don't have to comment at both sites
saya link ke blog   the creative cocoon, a.k.a little-iro-iro


Kalo dipilih sebagai winner (hehehe..berangan menang) saya berminat dgn hadiah ni
 THANK YOU

No comments:

Post a Comment